Waar moeten we gaan wonen?

Wij wonen in het centrum van Groningen. Omdat mijn vriend veelal in Nijmegen werkzaam is en wij een kindje verwachten, zijn we genoodzaakt om te verhuizen. Ik weet niet waar ik moet beginnen. We hebben een hoog eisenpakket. Waar moeten we gaan wonen?

Toegevoegd na 17 minuten:
Kent iemand de omgeving van Velp?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werk jij zelf ook nog, zo ja waar dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk in Groningen, zal mijn baan dan misschien moeten opzeggen. Heel jammer, maar er is dus een kleintje op komst, ook heerlijk om me daar eerst mee bezig te houden :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd met de zwangerschap, als je wilt blijven werken is er tussenin misschien een optie en dan denk ik aan de prachtige stad Zwolle.
Mijn kinderen zijn daar geboren.

Het beste antwoord

Velp is een aardig mooi dorp. Gelegen aan de rand van de Posbank (heel groot bosgebied). waar wij wonen.
Voorts heeft Velp een aardig winkelgedeelte, met vrijwel alle bekende supermarkten en huishoudzaken. Op de Hoofdstraat bovendien een ambachtelijke snackbar (het Kruidje) met waanzinnige lekkere bamiballen.
Tevens zijn er snelle busverbindingen naar Arnhem, alsmede is er een treinstation.
Velp wordt verdeeld door Noord en Zuid: Noord heeft de mooiste, dure huizen en Zuid meer de arbeidswoningen.
Openluchtzwembad is in het naastgelegen dorp Rheden. Binnenbad in Velp zelf. Ook heeft 't een eigen groot ziekenhuis. Tot slot, het ligt zeer direct aan de snelweg (A12) vanwaar je via Velperbroekcircuit rap richting Duitsland kan gaan. Via de Pleijroute kom je snel richting Nijmegen! Suc6 en alvast mooie toekomst met het kindje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Groesbeek bijvoorbeeld

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb er geen enkel belang bij, maar dit huis is vast wel wat voor jullie.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi huis inderdaad, waar kan ik het vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste het adres invoeren bij google; dan kan je kiezen. Het is Jonkheer van Grotenhuis(!!)straat 8, Groesbeek. Of gewoon bij Funda zoeken.
In de Jordaan! Dat is het mooiste wat er is.
Maar als je iets wilt wat wel practisch is dan zou ik een op de rand van de Veluwe/IJssel gaan kijken (Zutphen-brummen-dieren-arnhem en tussenliggende dorpen). Niet ontzettend geïsoleerd maar wel een mooie plek om op te groeien en op een tijdbare afstand van zowel Groningen als Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechte keuze ivm de files om vanuit het Noorden Nijmegen in te komen.
Nijmegen Dukenburg - Weezenhof is een goede wijk voor kinderen.

Oud-West is zeer gewild (en dus aan de dure kant)

Of de dorpen in de omgeving, maar vergeet de kant van Malden, want dat betekent elke dag een enorme file.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede tip! Wij keken inderdaad al naar Malden. Mijn vriend werkt in de omgeving van Dukenburg. Maar omdat wij die omgeving verder helemaal niet kennen, vind ik erg lastig. Ik mis het groen in die kant van Nijmegen. Vind Nijmegen Oost prachtig, maar inderdaad erg duur.
Gemeente Rheden of Dieren, prachtig echt buitenlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in arnhem

super leuk stappen daar