Wat moet ik gebruiken om geen scheuren in mijn behang te krijgen????

Ik heb net van die glow in the dark sterren gekocht. Maar ik mag ze van mijn moeder niet op de muur plakken. Omdat anders het behang scheurt als ik het er weer af haal. Heeft iemand hier een oplossing voor?????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gomplakkers. Lijkt op kneedgum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fotolijm. dit rul je van het behang af, als je de sterren verwijderd. Dit is verkrijgbaar bij de Hema, Blokker, Marskramer en de kantoorboekhandel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik altijd plak buddy's om posters en dat soort dingen op mijn behang te plakken, heb er laatst een afgehaald die er al minstens 5 jaar opzat en is niks meer van te zien.
deze zijn in veel winkels te koop voor een paar euro heb je er heel veel: blokker, hema, V&D, marskramer, bruna etz.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Buddies ipv budyy's